Utalás céges számla alapján:
Cég által történő utalás esetén előre kért és kiállított számla alapján történő utalás, melyet az Egyetem főszámlájára kell befizetni: 11731001-23135378
Számlát számlakérő nyomtatvány kitöltésével, vagy a Neptunon keresztül elektronikusan igényelhet. Előbbit elsősorban abban az esetben javasoljuk, ha nem a kiírás szerinti bontásban kéri a céges számla kiállítását.
Céges számla igénylésekor kérjük, időben igényeljen számlát. Lejárt tartozás esetén (függetlenül attól, hogy Ön vagy cég rendezi az önköltség összegét) nem fogja tudni a félévét aktiválni.
A félév elején a befizetés Neptunban történő rögzítése több napot is igénybe vehet.
Neptunban indított számlakérés
Cég nevére számlát a Neptunban az Ön saját web-es felületéről, a Pénzügyek/Befizetés menüpontban, a számlával kiegyenlíteni kívánt tételen állva a Lehetőségek/kérvény leadása menüpontban igényelhet.
Kérvény leadása:
Amennyiben első alkalommal igényel számlát, a Pénzügyek/Beállítások/Szervezetek menüpontban érdemes ellenőriznie, hogy fel van-e már véve a kívánt befizető szervezet. Amennyiben nincs, úgy az „új saját szervezet” menüpontot kell választania és itt rögzítenie a szükséges adatokat.
A Pénzügyek/Befizetés menüpontban a megfelelő soron állva a sor végén levő „+” jelre kattintva érhető el a „Kérvény leadása” lehetőség.
A felugró ablakban a Neptunban korábban már rögzített szervezetek listája jelenik meg. Itt a keresés gombra kattintva kereshet az adatok között.
Amennyiben megtalálta a megfelelő szervezetet, akkor a sor végén lévő + jelre kattintva tudja azt rögzíteni.
Ha a megfelelő szervezet nem, vagy rossz adatokkal szerepel a listában, akkor partner szervezet hozzáadására hallgatóként nincs lehetősége. Ebben az esetben a befizető adatait a számlakérő nyilatkozaton - melyet a Pénzügyek->Befizetés->Kérvény leadása menüpontban érhet el - begépeléssel tudja megadni.
A céges adatok kitöltése után a „Kérvény leadása” gomb megnyomásával kell véglegesítenie a nyomtatványt.
Amennyiben a „Kérvény leadása” gombot nem nyomja meg, akkor a tanulmányi rendszer a leadni kívánt kérvényt félbehagyott kérvényként kezeli, és a számlát nem tudjuk kiállítani.
A KTI honlapján található számlakérő lap nyomtatvány kitöltését kérjük abban az esetben, ha a részletek összevonását és egyösszegű számla kiállítását kéri. Ebben az esetben a teljes összegre érvényes fizetési határidő megegyezik az első részlet fizetési határidejével.
A félév elején a befizetés Neptunban történő rögzítése több napot is igénybe vehet.
A SZÁMLAKÉRŐ LAP nyomtatvány letölthető:
A kitöltött SZÁMLAKÉRŐ LAP nyomtatványt minden esetben az infokti@pte.hu címre kérjük megküldeni a Neptunban rögzített e-mail címéről. Az eredeti papíralapú nyomtatvány beküldése nem szükséges.
Számlakérő lap nyomtatványon leadott számlakérés esetén a Neptunban szereplő e-mail címére értesítést küldünk a számla elkészültéről.
Az elektronikus aláírással ellátott számla letölthető a Neptun online rendszeréből a Pénzügyek/Számlák menüpont alatt.
Az a kiírás, melyhez céges számla került kiállításra, csak főszámlára (a számlán szereplő számlaszámra) utalással egyenlíthető ki, tehát bankkártyával vagy személyes gyűjtőegyenlegről teljesítéssel nem. Amennyiben mégis gyűjtőszámlára utalják a számla ellenértékét, akkor azt visszafordítjuk az indító bankszámlára.
Számlás befizetés esetén mindig a pontos összeg átutalása szükséges, melynek tanulmányi rendszerbe történő rögzítése az indítást követően 1-2 munkanapon belül történik meg A rögzítéshez elengedhetetlen a közlemény rovat megfelelő kitöltése (Neptun kód, számlaszám).
FONTOS, hogy a számla kiállítása nem módosítja a kiírás fizetési határidejét. Ha a számlát a cég a számlán szereplő fizetési határidőn belül, de a kiírás Neptunban szereplő fizetési határidejét követően egyenlíti ki, akkor a hallgató számára a Térítési és Juttatási Szabályzat rendelkezéseinek megfelelően késedelmi díjat számítunk fel.
Lejárt tartozás és késedelmi díj fizetési kötelezettség elkerülése érdekében kérjük, hogy számlaigényét időben, legalább tíz nappal a Neptunban szereplő fizetési határidőt megelőzően jelezze.
A Neptun automatikusan állít ki számlát a hallgató, mint magánszemély részére, amennyiben más irányú számlakérés nem érkezik.
Minden elkészített számláról automatikus jelentés megy a NAV-hoz, ezért kérjük, hogy céges számlaigényét időben, még az utalás elindítása előtt jelezze. Már kiállított számla módosítására az Egyetemnek csak korlátozottan van lehetősége.