Gyakran Ismételt kérdések
Be kell fizetnem a költségtérítésem összegét, de nincs kivetésem a Neptunban?
Ha nincs a Neptunban kivetése, akkor e-mailben (infokti@pte.hu) vagy személyesen jelezze ezt a KTI ügyfélszolgálatán.
A költségtérítésem összegéből kedvezményt szeretnék igénybe venni, mit tegyek?
Kérem, ebben az esetben keresse fel a Tanulmányi Osztályt, vagy a tanszéket (a szokásos Kari gyakorlatnak megfelelően).
Mit kell tennem, ha számlát szeretnék az általam az Egyetemre befizetett összegről?
Kérem, ebben az esetben szíveskedjék a kti.pte.hu oldalról letölteni a számlaigénylő nyomtatványt , majd kitöltve, aláírva elküldeni a KTI címére. Csekkes vagy pénztári befizetés esetén kérem, az eredeti bizonylatot szíveskedjék csatolni a nyomtatványhoz.
Lehet-e még adókedvezményt igénybe venni a befizetett költségtérítési díj után?
Az adókedvezmény lehetősége megszűnt, azt a személyi jövedelem adó elszámolásban már nem lehet figyelembe venni.
Tartozásom van a Neptunban, pedig befizettem a kivetés teljes összegét, hogyan tudom rendezni?
Kérem, a befizetési bizonylatot jutass el az infokti@pte.hu e-mail címre.
A befizetés során vegye figyelembe, hogy a bevétel Neptunban való megjelenési ideje a befizetéstől számítva legalább két munkanap.
Kaphatok-e GYES/GYED jogcímen költségtérítés mentességet?
A GYES/GYED jogcímen igénybe vehető állami támogatás megszűnt, ilyen jogcímen költségtérítés mentesség már nem igényelhető.
Munkáltatóm fizeti a költségtérítésem összegét, ezért számlát szeretnék kérni, mit tegyek?
Kérem, szíveskedjék a KTI oldaláról letölteni a „Számlakérő" nyomtatványt, majd beküldeni a KTI címére. A nyomtatványt küldheti faxon, e-mailben, levélben vagy személyesen elhozhatja ügyfélszolgálatunkra.
Mi kell ahhoz, hogy jogos ösztöndíjam utalásra kerüljön?
Kérem ellenőrizze, hogy a Neptunban rögzítésre került-e az Ön érvényes bankszámlaszáma, valamint adóazonosító jele. Ezek nélkül utalást nem tudunk teljesíteni. REVOLUT számlára nem tudunk utalni, így kérjük ilyen bankszámlaszámot ne rögzítsen a Neptunba.
Az ösztöndíjak utalása után vettem észre, hogy bankszámlaszámom nincs rögzítve a Neptunban. Mit tegyek?
Ha nincs a Neptunban a bankszámlaszáma, akkor e-mailben (infokti@pte.hu) vagy személyesen adja meg ezt a KTI ügyfélszolgálatának, s rögzítés után a következő ösztöndíj utalásnál megkapja az ösztöndíjat.
Az ösztöndíjak utalása után vettem észre, hogy adóazonosító jelem nincs rögzítve a Neptunban. Mit tegyek?
Ha nincs a Neptunban az adóazonosító jele, akkor e-mailben (infokti@pte.hu) vagy személyesen adja meg ezt a KTI ügyfélszolgálatának, s rögzítés után a következő ösztöndíj utalásnál megkapja az ösztöndíjat.
Nincs adóazonosító jelem. Mi a teendőm?
A lakhelye szerint illetékes NAV igazgatóságon igényeljen adóazonosító jelet, majd rögzítse azt a Neptunba.
Az adóazonosító jelem és/vagy a bankszámlaszámom rögzítése előtt részemre számfejtett ösztöndíj elveszik?
Nem. A hiányzó adat(ok) rögzítése után, a következő utalással a korábban Ön részére számfejtett ösztöndíjak is újra utalásra kerülnek.
Nem kaptam tanulmányi ösztöndíjat, pedig szerintem jogosult vagyok rá. Mit tegyek?
A infokti@pte.hu email-címre írja meg észrevételét. Kérem Neptun kódját (EHA-kódját) pontosan adja meg!
Kevesebb tanulmányi ösztöndíjat kaptam annál, mint amennyire szerintem jogosult vagyok. Mi a teendőm?
Kérje korrigált kreditindexe újraszámolását. Az ehhez szükséges nyomtatványt letöltheti a nyomtatványok közül.
Nem a várt összegű szociális ösztöndíjat kaptam. Kihez forduljak?
A kari DJKB tud Önnek információt adni.