A PTE Szenátusának 2021. április 15-i döntése értelmében lehetőség nyílik a diákigazolvány postai úton történő érvényesítésére, melynek díja 1500 forint.
Az ÁJK, ÁOK, BTK, GYTK valamint a KTK hallgatói számára (kivéve az ÁOK, GYTK BTK doktorandusz hallgatókat) a Neptunban a Pénzügyek->Befizetés menüpontban található „Diákigazolvány postai úton történő érvényesítése” tétel kiírása és kiegyenlítése után tudjuk érvényesíteni a Központi Tanulmányi Iroda címére beküldött diákigazolványt. (7622 Pécs, Vasvári Pál u. 4.)
A többi Kar hallgatói a postai úton történő érvényesítés módjáról saját Karukon érdeklődhetnek.
Amennyiben értesítést kapott róla, hogy irodánkba megérkezett a diákigazolványa, akkor szintén élhet a postai kiküldés lehetőségével. Kérjük a fent említett tétel kiírása és kiegyenlítése után jelezze felénk az infokti@pte.hu címen, hogy kéri a diákigazolvány kipostázását.
Adatváltozás miatt legyártott diákigazolványt csak abban az esetben tudunk postai úton megküldeni, amennyiben az Önnél levő korábbi diákigazolványt visszaküldi számunkra.
Egyúttal tájékoztatom, hogy a diákigazolványa a 2019/2020/1., 2019/2020/2. és 2020/2021/1. féléves matricával a járványhelyzet megszűnését követően még 60 napig érvényes. Ez jelenleg azt jelenti, hogy 2021. július 21-ig érvényes.
Ha meghosszabbítják a járványhelyzetet, a diákigazolvány érvényességi ideje is kitolódik.
Központi Tanulmányi Iroda