Augusztus 1-től megváltozott az Egyetem bankszámlaszáma

Nyomtatóbarát változatPDF változat

Tisztelt Hallgató!

 

Ezúton szeretném ismételten tájékoztatni, hogy az egyetemen végbemenő modellváltás következtében  a Pécsi Tudományegyetem adószáma és bankszámlaszáma 2021. augusztus 1-től megváltozott.

 

                                                        

Az Egyetem új bankszámlaszáma a következő:

 

11731001-23135378

IBAN: HU88117310012313537800000000

SWIFT KÓD: OTPVHUHB

 

Az Egyetem új gyűjtőszámla száma a következő:

11731001-23135392

 

A korábbi gyűjtőszámlára befizetett és még fel nem használt összegek átfordításra kerülnek az új gyűjtőszámlára. Ehhez kapcsolódóan hallgatói teendő nincs.

 

Az elkészített kiírások befizetésére a következő lehetőségek állnak rendelkezésére:

 

SimplePay:         Neptunon keresztül indított bankkártyás kiegyenlítés a Pénzügyek/Befizetések menüpont alatt.

Gyűjtőszámla: Utalás az Egyetem által megjelölt számlára, ahol a befizetett összeg egy hallgatói egyenleget képez, melyből a Neptunban kiírt tétel automatikusan kiegyenlítődik vagy hallgatói hozzárendeléssel.

Gyűjtőszámla száma:     11731001-23135392

Gyűjtőszámlára csak magánszemély utalhat, a cég által történt utalást visszafordítjuk az utaló számára.

Utaláskor a megjegyzés rovatba az azonosításhoz feltétlenül írja be: NK-Neptun kód (a Neptun kód helyére a saját Neptun kódját írja).

Utalás számla alapján:  Cég által történő utalás esetén az előre kért és kiállított számla alapján történő utalás.

Egyetem bankszámlaszáma számla alapján történő utaláshoz

11731001-23135378

Pénztár:              Az Egyetem Pénztáraiban készpénzben vagy bankkártyával történő teljesítés a Neptunban előre kiírt tétel esetén (A pénztári szolgáltatás előreláthatólag 2021. augusztus 9-től lesz újra elérhető.).

Diákhitel1:         Szabadfelhasználású diákhitel esetén a fenti kiegyenlítési módok egyike.

Diákhitel2:         Kötött felhasználású diákhitelnél a szerződésszám rögzítése a Neptunba a kti.pte.hu oldalon leírtak alapján, a hitelt a Diákhitel Központ az Egyetemnek utalja 2021. október 15-ig. Kizárólag önköltség és idegen nyelvi hozzájárulás befizetésére használható fizetési mód.

 

A kiírt tételek rögzítése során a befizetésről számla készül. Amennyiben nem nyilatkozik számlakérő nyomtatvány kitöltésével arról, hogy cég nevére kéri a számlát, akkor a hallgató saját nevére készül számla.

Minden elkészített számláról automatikusan jelentés megy a NAV-hoz, ezért kérjük, hogy céges számlaigényét időben, még az utalás elindítása előtt jelezze. Már kiállított számla módosítására csak korlátozott lehetőség áll az intézmény rendelkezésére.

 

Számlaigényét a Neptunban a Pénzügyek / Befizetés menüpontban (a kívánt tétel sora végén szereplő + jelet kiválasztva a Kérvény leadás menüpontban tegye meg.

A modellváltásból eredő változások miatt számlát előreláthatólag 2021. augusztus 9-e után tudunk kiállítani.

 

Kérem a leírtakat alaposan tanulmányozza át és az abban foglaltak szerint járjon el.

 

Amennyiben kérdése merülne fel, akkora azt kérem a megszokott módon az infokti@pte.hu e-mail címen jelezze.

Személyes ügyintézésre kizárólag a time.pte.hu oldalon történt előzetes időpontfoglalás után van lehetőség.

 

 

Üdvözlettel:

 

Csukáné Jäckl Ildikó

irodavezető

rovat: 
You shall not pass!